Tüm Türkiye’de olduğu gibi, Düzce’de de yarın on binlerce öğrenci karne heyecanı yaşadı. Düzce’de İlk ve ortaöğretim kurumlarında eğitim alan 75 bin 523 öğrenci ile 5 bin 703 öğretmen, 2025-2026 eğitim öğretim yılı için 8 Eylül 2025'te ders başı yaptı.

02D7179D 3A4F 40E1 B01B F4D8B4D4D2Fb

16 BİN 900 ÖĞRENCİ BİLİM MERKEZİ’Nİ ZİYARET ETTİ
16 BİN 900 ÖĞRENCİ BİLİM MERKEZİ’Nİ ZİYARET ETTİ
İçeriği Görüntüle

Birinci dönem ara tatili 10-14 Kasım 2025, ikinci dönem ara tatili ise 16-20 Mart tarihlerinde yapıldı.

33E19771 3968 4Fa6 8D81 D8944B72Ed75

2 Şubat'ta başlayan ikinci dönem ise bugün sona erdi. Öğrenciler, eğitim ve öğretimin yorgunluğunu bugün çalan son ders zili ile birlikte atmaya başladı.

416D8E92 6800 4B65 8F59 3E28009D4510

Düzce’de öğrenciler, sınıflarında karne heyecanını yaşarken, anne ve babaları da okul dışında onları bekledi.

F1B10391 17Cc 4738 Aa62 8C78D05Dc25B

Çocuklarının karne heyecanına ortak olan velileri yaşadıkları mutluluğu Öncü Haber mikrofonu ile paylaştı.

5Cca4965 938A 4Db0 Acc9 83D719E57F6C

Aykut Yılmaz isimli veli, “Büyük bir heyecanla çocuğumun karnesini görmek istiyorum. Çocuğum ilkokul 4’e gidiyor” dedi.

R Ö P1

Oğlunun birinci sınıfa gittiğini söyleyen Feride Biçer ise, “Oğlum 1’inci sınıfa gidiyor. Bugün karne almaya geldik. Heyecanla bekliyoruz. Aslında bakarsanız bu eğitim öğretim dönemi benim için çabuk geçti, oğlum birinci sınıfta okuduğu için. Birinci sınıf olmasına rağmen gayet güzel bir sezon atlattık. Şimdi yaz tatiline giriyoruz” şeklinde konuştu.

R Ö P2-1

Öte yandan, ortaokul son sınıf öğrencileri, 13 Haziran'da Liselere Geçiş Sistemi (LGS) kapsamında yapılan merkezi sınavın sonuçlarını 10 Temmuz'da öğrenecek.

Lise son sınıf öğrencileri ile mezunlar ise, 20-21 Haziran'da Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) heyecanını yaşadı. 20 Haziran'da düzenlenen YKS birinci oturum Temel Yeterlilik Testi (TYT) ile 21 Haziran'da yapılan ikinci oturum Alan Yeterlilik Testleri (AYT) ve üçüncü oturum Yabancı Dil Testi'nin sonuçları 22 Temmuz'da açıklanacak.

Öğretmenlerin 2026 Haziran Dönemi Mesleki Çalışma Semineri ise 29-30 Haziran'da Öğretmen Bilişim Ağı (ÖBA) platformu üzerinden çevrim içi olarak gerçekleştirilecek.

2026-2027 eğitim öğretim yılı için 14 Eylül'de ders başı yapılacak.

HABER: Savaş ARI

KAMERA: Tuğba AKSOY